Sesuatu yang diimpikan tidak selalu menjadi kenyataan. Tetapi apa yang tidak diduga selalu berlaku dengan tiba-tiba. Biarlah kita menangis hari ini kerana kesakitan semalam. Tetapi usah kita ketawa berpanjangan kerana kegembiraan yang belum pasti untuk selama-lamanya.

Ahad, 3 Ogos 2008

SELAMAT PENGANTIN BARU :)

Bulan Ogos ini ramai kenalan yang bakal menamatkan zaman bujang mereka. Di ruang yang terhad ini saya ingin mengucapkan TAHNIAH atas perkahwinan mereka.



  • Kanda Nor Azwina & pasangannya (10 Ogos)
  • Kanda Zuraihan Mohd Hata & pasangannya Us Zulazhar (9 Ogos)
  • Ex Classmate saya : Azizah Adul Razak & pasangannya (17 Ogos)
  • Ex Classmate saya : Mohamad Fikri bin Omar & pasangannya
  • Adinda Nur Liana Nisa Othman & Us Zakuan (17 Ogos)
  • Adinda Puteri Masyita Megat Mohd Mentaha & Kamarul Zaman (23 Ogos)

Selamat Pengantin Baru. Semoga kekal hingga ke akhir hayat.
"Barakallahu lakuma wa baraka 'alaikuma wa jama'a bainakuma fi khair"










p/s: Alhamdulillah, nak kahwin dah mereka ni. Mesti seronok kalau saya dapat hadiri kenduri mereka ni. Kenduri saya? "No komen". Menunggu kenduri abang sepupu saya, Syafaril yang entah bila. Harap-harapnya saya dapat hadir kenduri dia. Amin.

Tiada ulasan: