Sesuatu yang diimpikan tidak selalu menjadi kenyataan. Tetapi apa yang tidak diduga selalu berlaku dengan tiba-tiba. Biarlah kita menangis hari ini kerana kesakitan semalam. Tetapi usah kita ketawa berpanjangan kerana kegembiraan yang belum pasti untuk selama-lamanya.

Selasa, 11 Mei 2010

LAGI DESAKAN

Saya terima lagi desakan untuk membukukan muka. Pelik juga memikirkan bila orang mendesak begitu. Seolah-olah tanpa membukukan muka di Internet, kita menjadi katak di bawah tempurung. Bukan saya nafikan kebaikan yang ada padanya tapi selagimana saya tidak sampai ke tahap di mana saya benar-benar perlu untuk membukukan muka, maka saya tidak akan melakukannya.

Maaf kepada mereka yang merasakan saya ni degil ke bodoh sombong ke. Tapi, itulah saya yang kadang-kadang berfikiran agak kolot (suka hati korang lah nk cakap apa).

Tiada ulasan: